Setkání v Lysce 29. - 31. ledna 2016

07.02.2016 09:42

Ahoj Kamarádi, 

jak víte, tento víkend se odehrálo další setkání a opět po delší pauze v Lysce. Píšu Vám abyste byli v obraze co se odehrávalo. 
Možná už víte. Poslední setkání minulý rok neproběhlo zrovna v příjemné atmosféře spíš naopak, bylo tam hafo dusno. A Pepa potom váhal, jestli eště bude svolávat další setkání nebo seminář. Jsem velmi rád, že ho to neodradilo. I když nás bylo teď v Lysce jenom pár, byla tam krásná přátelská atmosféra a myslím že jsme si to moc hezky užili. Nechyběl ani menší výlet do přírody, Zajeli jsme si do lesa k Lelekovicím. Odtud jsme se vydali směrem na Babí lom, po ceste jsem se zastavili u odpocívadla na rozcestí, kde jsme ze sebe "u Lelkovadla" (past na Lelky) vyhnali úplně všechny Lelky. Nejvíc jich měl samozřejmě Pepa :-) Potom jsme už bez Lelků pokračovali zimním lesem do Vranova. Hned na začátku Vranova na nás, jako na objednávku, čekala malinkatá útulná hospůdka s příjemnou domácí atmosférou, štěňátkem bígla a s jedním volným stolem přímo pro nás. Tam jsme si poseděli a příjemně si pokecali. Na cestu jsme se posilnili jejich výbornou silnou česnečkou a dali si dobré jídlo za velmi lidové ceny. Uff..Ještě že jsem nešli po cestě do toho bufáče v Globusu, jak jsme měli původně v plánu. Cesta zpět proběhla bez ztrát na životech a majetku :-)
Jsem moc rád, že jsem součástí takové skvělé party světlých lidí se kterými je radost strávit víkend. 
 
Milí kamarádi, budu rád když i vy dorazíte.
 
Objímá a myslí na Vás... Martin